ILKOKUL ÖGRENCILERIMIZ IÇIN ÖZEL HEDEFLERIMIZ:

1.SINIF ÖGRENCILERIMIZ;

  • Çok bildik ve gündelik konularla ilgili, çok yavas ve dikkatli bir sekilde anlamin özümsenebilmesi için uzun aralar verilerek konusuldugunda yakaladigi kelime ve basit cümlelerden konusmanin genel konusunu anlayabilirler ve soru-cevap üretebilirler,
  • Basit soru ve yönergeleri anlayabilirler,
  • Ingilizce bir metni okudugunda yas, meslek, hobi, fobi ve yasadigi yere iliskin temel bilgileri anlayabilir,
  • Kartpostal, bayram kutlamalari, davetiye gibi kisa ve basit notlari anlayip yanit yazabilirler,
  • Karsilarindaki kisinin ve kendilerinin fiziksel özellikleri ile ilgili kelimeleri anlayip basitçe tarif edebilirler,
  • Tanisma, selamlasma, vedalasmaya iliskin temel kalip ifadelerini kullanabilirler,
  • Sahip oldugu seyleri söyleyebilir ve yazabilir,
  • Hoslandigi ve hoslanmadigi seyler hakkinda konusabilir ve yazabilir.


 
2. SINIF ÖGRENCILERIMIZ;

  • Çok bildik ve gündelik konularla ilgili, çok yavas ve dikkatli bir sekilde anlamin özümsenebilmesi için uzun aralar verilerek konusuldugunda yakaladigi kelime ve basit cümlelerden konusmanin genel konusunu anlayabilirler ve soru-cevap üretebilirler,
  • Basit soru ve yönergeleri anlayabilirler,
  • Rakamlari ve saatin kaç oldugunu anlayabilir,
  • Gazete, dergilerde vb. yer alan kisilere ait yas, hobi, fobi, yasadigi yere iliskin bilgileri anlayabilir,
  • Adres, telefon numarasi, uyruk, yas, ile ilgili kisa bilgileri rahatlikla verebilir,
  • Günlük hayatta neler yaptigina iliskin bilgiler verebilir,
  • Bir yabanciyla muhabbeti baslatip basit seviyede iletisim kurup diyaloga girebilir.


 
3.SINIF ÖGRENCILERIMIZ;

  • Bir yerden bir yere nasil gidilecegi gibi yazili basit ve kisa yön tariflerini anlayabilir,
  • TV rehberindeki programlarla ilgili bilgiyi anlayabilir,
  • Ders programlarina bakarak hangi dersin ne zaman ve saat kaçta oldugunu anlayabilir,
  • Konusmasini destekleyen jest ve mimikler sayesinde basit alisverisler yapabilir,
  • Rakam, miktar, fiyat ve saat ile ilgili ifadeleri kullanabilir,
  • Dogum günü ve tarihler hakkinda sorular sorup cevaplayabilir,
  • Tasitlari kisaca tarif edebilir,
  • Kendisini veya karsisindaki kisiyi tanitan kisa, basit bir metin yazabilir.


 
4. SINIF ÖGRENCILERIMIZ;

  • Genel konulari içeren kapsamli bir konusmada etkin bir sekilde yer alabilirler,
  • Fikirlerini uygun açiklamalarla, görüslerle ve yorumlarla destekleyerek bir tartismaya katilabilirler,
  • Bilinen konularda anlasilabilirligi saglayip diger konusmacilari da konuya çekerek bir tartismada yer alabilirler,
  • Sorularla bilginin dogrulugunu kontrol edip ilginç yanitlari irdeleyerek önceden hazirlanmis bir röportaji uygulayabilir.


 
ORTAOKUL ÖGRENCILERIMIZ IÇIN ÖZEL HEDEFLERIMIZ:

5.SINIF ÖGRENCILERIMIZ:

  • Besinci yilin sonunda ögrencilerimiz Avrupa Dil Birligi ölçütüne göre A2 düzeyinde olacaklardir.
  • Ögrencilerimiz gazete ilanlari, zaman çizelgesi ve kisa hikaye gibi her gün karsi karsiya kalinabilen okuma materyallerinden, istenilen bilgiyi rahatlikla çikartabilir ve özetleyebilir,
  • Ögrenciler günlük hayatta sikça kullanilan yapilari içeren okuma parçalarini rahatlikla anlayabilir,
  • Ingilizce kitap okuyup rahatlikla özetleyebilir,
  • Kendi günlük yasamlari, okulda her gün yaptiklari seyler, gelecekle ilgili beklentiler ve geçmis deneyimler gibi kisisel ve bildikleri konulari içeren mektup, kartpostal gibi metinler yazabilir,
  • Yabanci kanallardaki radyo, televizyon, magazin ve belgesel programlarinin içerigini anlar ve takip edebilir,
  • Detayli bir sekilde bir resim hakkinda konusabilir,
  • Noktalama isaretlerinin önemini anlayip konusma ve yazmada kullanabilir,
  • Ögrendikleri dili ve ögrenim amaçlarini olumlu anlamda sorgulamaya baslayabilir,
  • Pratik yapmanin önemini ve sorumlulugunu anlayabilir.


 
6&7&8. SINIF ÖGRENCILERIMIZ;
8. yilin sonunda ögrencilerimiz B1 seviyesine ulasacaklardir.
8. Yilin sonunda:

  • Ilgi alanina giren çesitli konularda hikaye, rapor, sunu, kompozisyon gibi ayrintili ve anlasilabilir metinler yazabilir,
  • Toplumsal konularla ilgili makaleleri inceler ve özetini çikarabilir,
  • Çesitli kaynaklarin ve medyanin bilgilerini rahatlikla anlayabilir,
  • Olumlu ve olumsuz görüslerini rahatlikla yazarak ve konusarak belirtebilir,
  • Gerçek yada gerçek disi deneyimlere yer veren hikayeler yazabilir,
  • Izledigi bir film yada kitap hakkinda kisa bir elestiri yapabilir,
  • Rahatlikla yabanci bir arkadasiyla elektronik postada duygu ve düsüncelerini ifade edebilir,
  • Ana dili Ingilizce olan kisilerle konusabilir,
  • Ingilizce ögrenimine karsi olumlu, elestirel ve sorgulayici bir yaklasim sergiler.
  • Yapacaklari ödev, çalisma, sunum vb için “en iyi nasil yapabilirim?” sorusunu sorabilir,
  •  Isbirligi, paylasim ve takim çalismasinin öneminin farkina varip  saygi duyar.



IKINCI YABANCI DIL PROGRAMI (ALMANCA)

  • Okulumuzda Almanca dersleri 4. Siniftan itibaren baslamaktadir. Egitim-ögretim programimiz, ilkokulda haftada iki saat, ortaokulda haftada üç saat, lisede ise 2 saat olarak uygulanmaktadir.
  • Almanca egitimi ve ögretimindeki hedefimiz, tüm Kanyon Koleji ögrencilerimizin ögrendiklerini kendi günlük yasantilariyla iliskilendirebilmeleri ve dil, müzik, oyun, drama, sarki, tekerleme ve farkli aktivitelerle özümsemeleri ve kendilerini gelistirmeleridir.
  • Almanca ögretmenlerinin de yer aldigi gruplarda kültürel ve sosyal aktiviteler ile güçlü bir egitim gerçeklestirilir.
  • Almancayi ögrenirken bu dile ait kültürü ve kültürel aktiviteleri de tanima ve içinde yer alma firsati bulurlar. Ögrenim süreci farkli yöntem ve teknikler ile degerlendirilerek gelisim kazanir.